Jag spelar mestadels på FTP då jag gillar deras struktur på deras turneringar men tycker ladbrokes har en del intressanta turneringar med relativt bra värde i. Nu letar jag efter nya turneringar på valfria sajter med bra värde i. Finns det några förslag? Var spelar ni alla?
Beror på vad du söker såklart. PokerStars har massa fina tuneringar. Sunday Million går varje söndag, 215 dollar i inköp och det finns riktigt fina pengar att hämta. Men för mig som fortfarande går i skolan och inte har någon lön så kan man inte spela den så ofta. Men det finns många härliga kval också som man kan spela.
Jag lirade två stycken 109 dollars tuneringar i går som jag tillsammans bara betalade 11 dollar för att spela. Dock gick det inte bra då det var Bad Beatens afton för mig.
Pacific poker har riktigt bra struktur på sina Garanti turneringar med långa blindsperioder (oftast 15 minuter). Dålig trafik dagtid, bra värde i 5k klockan 20.30 samt the challenge klockan 21.35
Jo visst det är väl inget för newbies men men....Full Tilt Poker & Pokerstars är ju klart bäst som ni skriver när det gäller turnerings utbud men själv har jag aldrig haft någon lycka där. BTW - Någon här som testat turrar på Partypoker?
Jag gillar Boss Medias guaranteed tours....finns i olika buy in nivåer.
Gillar dem dels för det inte är tusentals med som på Stars och dels för att motståndet är soft. Men visst man blir ju utdragen också.....
Vart bör man spela midstakes-turneringar? Full Tilt har en del trevliga, men jag orkar inte bråka med 10 000 spelare så helst inte mer än 500 deltagare. Förslag någon?
Skaffa ett medlemskonto på Cardlovers online poker community helt gratis. Just nu ger vi dig 500 PEP när du blir ny medlem hos oss och skapar en fullständig profil samt laddar upp en bild.